Vi i Aprila setter pris på din tilbakemelding og ønsker å høre fra deg. Hvis du som kunde er misfornøyd med en tjeneste utført av oss så ber vi deg i første omgang ta kontakt med kundeservice og vi vil gjøre vårt beste for å rette opp i problemet.

Ta meg til Hjelpesenteret.

Dersom du etter samtale med oss ikke er tilfreds og ønsker å fremme en skriftlig klage, kan den sendes til klage@aprila.no eller via post til:
Aprila Bank ASA
Klageansvarlig
Kirkegata 5
0153 Oslo

Vi ber deg beskrive grunnlaget for klagen så konkret som mulig og fremlegge relevant dokumentasjon, så vi kan behandle saken på best mulig måte.

Dette kan du forvente fra vår klageservice:

  • Vi skal bekrefte mottak av din klage og angi forventet behandlingstid
  • Vi skal hente inn tilstrekkelig informasjon for å gjøre en grundig og helhetlig vurdering av din klage
  • Vi vil undersøke eventuelle interessekonflikter og etterstrebe å unngå eller begrense deres tap/skade
  • Alle klager besvares skriftlig og avgjørelser vil bli begrunnet

Om du har fremmet en klage som personkunde og ikke er enig i bankens vurdering, kan du klage saken videre til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda er bransjens uavhengige klageorgan og behandler saker mellom banker og deres kunder.

Henvendelser til Finansklagenemnda kan rettes til:
Finansklagenemnda
Postboks 53 Skøyen
0212 Oslo
Telefon: 23 13 19 60

Hjelp?